Πολιτική Επιστροφών

Ημερομηνία Έναρξης Ισχύος: 18/12/2024

Η πολιτική επιστροφών μας διαμορφώνεται για να εξασφαλίσει τη δικαιοσύνη τόσο για τους πελάτες όσο και για την επιχείρησή μας. Διαβάστε προσεκτικά τις παρακάτω λεπτομέρειες.


Όροι Επιστροφών

  1. Φύση των Προϊόντων
    Όλα τα προϊόντα που πωλούνται είναι ψηφιακό λογισμικό. Με την ολοκλήρωση της αγοράς και την παράδοση του προϊόντος, θεωρείται ότι ο πελάτης έχει αποκτήσει μόνιμη πρόσβαση στο λογισμικό.

  2. Επιστροφές Χρημάτων
    Λόγω της ψηφιακής φύσης των προϊόντων, επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:

    • Το προϊόν δεν παραδόθηκε όπως περιγράφεται.
    • Το προϊόν περιέχει σοβαρά σφάλματα που καθιστούν αδύνατη τη χρήση του και δεν έχει υπάρξει λύση εντός 30 ημερών από την υποβολή αιτήματος υποστήριξης.
  3. Προθεσμία Υποβολής Αιτήματος
    Ο πελάτης πρέπει να υποβάλει αίτημα επιστροφής εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Αιτήματα που υποβάλλονται μετά την προθεσμία αυτή δεν θα γίνονται δεκτά.

  4. Χρόνος Επεξεργασίας Επιστροφών
    Εάν εγκριθεί το αίτημα επιστροφής, τα χρήματα θα επιστραφούν στον πελάτη εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος.


Διαδικασία Υποβολής Αιτήματος Επιστροφής

Για να υποβάλετε αίτημα επιστροφής:

  1. Στείλτε email στο [email protected] με τα παρακάτω στοιχεία:
    • Ονοματεπώνυμο
    • Απόδειξη αγοράς
    • Περιγραφή του προβλήματος
  2. Η ομάδα μας θα εξετάσει το αίτημά σας εντός 7 εργάσιμων ημερών.

Επικοινωνία

Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική επιστροφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο:


Σημείωση: Με την αγορά του προϊόντος, συμφωνείτε με τους όρους αυτής της πολιτικής.